Vraag
Hoe ervaar jij als mantelzorger/begeleider van iemand met incontinentie de dienstverlening van de leveranciers en zorgverzekeraars? Hoe kan deze beter aansluiten bij de wensen van de inwoners?
We doen onderzoek naar de efficiëntie van de keten van (medische) hulpmiddelen:
- Hoe kunnen we ervoor zorgen dat dit beter aansluit bij de wensen van de inwoners?
- Wie verdient eraan?
- Hoe ervaren klanten het contact met de leverancier bij de jaarlijkse controle op gebruik van de materialen?
Mocht je bereid zijn om hier wat extra vragen over te beantwoorden, dan komen wij graag met jou in contact. Eventuele contactgegevens kunnen gemaild worden naar Ruthdebruin@zeelandbruist.nu, of stuur ons een berichtje via het platform!
Motivatie
Ons doel is verbetering van de positie van de klant in de zorgketen.
Organisatie en/of werkgebied
Ruth de Bruin (ZeelandBruist) en Astrid Nieste (strategisch adviseur sociaal domein)